Veel gestelde vragen

Wat zijn de levertijden?
Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Wat voor garantie bieden jullie?
Hoe kan ik Sonno e Sogno bereiken?
Wat zijn de betaalmethoden?
Wat doet mijn winkelmandje?
Hoe registreer ik? 
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Retourneren van goederen
Klachten?

Wat zijn de levertijden?

Door de regel genomen hebben wij alle kleuren en kwaliteiten op voorraad.Na ontvangst van uw bestelling duurt het gemiddeld 5 werkdagen om de bestelling op maat te maken waarna TNT er maximaal 5 werkdagen voor nodig heeft het pakket op het opgegeven afleveradres te bezorgen.

Het komt voor dat een kleur niet op voorraad is of dat ons atelier het erg druk heeft of op halve kracht draait tijdens de verschillende vakantieperiodes. Hierdoor kan de levertijd wat langer zijn echter zal de bestelling zonder tegenbericht in ieder geval binnen 3 weken bij u zijn afgeleverd. Heeft u het eerder nodig, neemt u dan a.u.b. contact op via ons contactformulier, via support@sonnoesogno.nl of op 035 - 6720711.

 

Wat doe ik als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Bent u uw wachtwoord vergeten, klik dan hier voor een nieuw wachtwoord. Als u uw emailadres invoert ontvangt u een nieuw wachtwoord. Deze wordt automatisch naar uw emailadres verstuurd. Dit wachtwoord kunt u direct gebruiken.

 

Wat voor garantie bieden jullie?

Wij bieden garantie op onze producten. Mochten er fabricage fouten zijn met de producten dan stuurt u een email met uw klacht naar sales@sonnoesogno.nl .
Tevens verzoeken wij u ook om meegeleverde wasvoorschriften nauwkeurig op te volgen.

 

Hoe kan ik Sonno e Sogno bereiken?

Sonno e Sogno is te bereiken via ons contactformulier , het e-mail adres: info@sonnoesogno.nl of via telefoon 035 - 6720711

 

Wat zijn de betaalmethoden?

U kunt bij Sonno e Sogno op één of meer van de volgende manieren betalen:
Bij Sonno e Sogno kunt u gebruik maken van meerdere betalingswijzen.

  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard (Internationaal)
  • Eenmalige machtiging
  • Vooruitbetaling


Creditcard

U kunt uw creditcard gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor de correcte afhandeling. Wij bieden aan om via Visa en MasterCard te betalen. 

iDeal

Met iDeal betaalt u veilig en snel vanuit uw eigen bankomgeving aan Sonno e Sogno. Het voordeel hiervan is dat wij direct kunnen beginnen aan uw order. Hierdoor ontvangt u sneller uw bestelling. Daarnaast is het voor beide partijen een veilige transactie. 

Eenmalige machtiging

Vanwege de relatief snelle afhandeling en de lage risico’s voor zowel koper als online shops, is de eenmalige machtiging een zeer geschikte betaalmethode voor online transacties en daarom één van de meest gebruikte betaalmethoden op het Internet.

 

Hoe registreer ik me?

U kunt zich hier registreren op onze webshop. 

 

Wat doet mijn winkelmandje?

In uw winkelwagen staan de artikelen die u geselecteerd heeft om te bestellen. Als u uw winkelwagen gevuld heeft en u klaar met winkelen bent, dan kunt u de producten in uw winkelwagen bestellen door een gewenste betalingsmogelijkheid te selecteren en op betalen te klikken. U kunt ook via deze link naar uw winkelmand.

 

Annuleren bestelling

Wilt u uw bestelling annuleren, stuurt u dan zo snel mogelijk een e-mail naar sales@sonnoesogno.nl

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt u bestelling altijd nog annuleren. Tot 7 dagen na het bestellen van de producten. Mocht u de verzending al hebben ontvangen dan kunt u deze kosteloos versturen naar ons antwoordnummer mits de zegel van de vloeiverpakking niet verbroken is. Maatwerk kunnen wij echter niet terugnemen.

 Als u via onze transactiesysteem heeft betaald, storten wij het geld binnen 30 dagen terug op uw rekening.

 

Retourneren van goederen

Is u bestelling niet goed of voldoet deze niet aan u wensen dan kunt u deze, na telefonisch overleg, binnen 7 dagen terug sturen  naar ons antwoordnummer.
U kunt gebruik maken van het herroepingsrecht indien de goederen compleet, onbeschadigd, ongebruikt zijn en in de originele verpakking zijn geretourneerd.
Vermeldt duidelijk u gegevens, ordernummer en waarom u het terugstuurt en wij zorgen ervoor dat u uw geld binnen 30 dagen teruggestort is op uw bankrekeningnummer. De kosten van de retour zending zijn voor rekening van Sonno e Sogno.

U stuurt de goederen ongefrankeerd naar:

Sonno e Sogno
Antwoordnummer 1050
1200 WB Hilversum

(Wilt u ons op de hoogte stellen van uw zending? Dan kunnen wij alles snel afhandelen.)

 

Klachten?

Heeft u een klacht? Laat het ons weten, zodat wij met uw terugkoppeling onze diensten en producten kunnen verbeteren. Wij verzoeken u de klacht goed en duidelijk te omschrijven. Dit geeft ons de mogelijkheid daadwerkelijk iets met uw klacht te kunnen doen. U kunt u klachten versturen naar sales@sonnoesogno.nl .